Rigg for menneskekurs :)

Vi har gått til anskaffelse av en Strong Mira 1 prosjektor og mobilt lerret, samt dobling av stolarsenalet. Det betyr at det er mulig å holde kurs, presentasjoner m.m. for 20-25 mennesker på en grei måte.
I tillegg til å fungere som Google TV for streaming via bluetooth eller wifi, kan prosjektoren kobles til PC/Mac (evt. også via HDMI-kabel). Den skal også kunne kobles via bluetooth med høyttalerene våre.
Vi har i tillegg en 70" XGIMI bærbar prosjektorskjerm (og et digert 240 x 260 hvitt laken som kan monteres på vegg i tilfelle vi trenger "storskjerm").
Vi har normalt sett seks stoler i Hovedhallen, fire i Treningsrommet og fem pluss et bord i Entréen. I tillegg oppbevarer vi nå 12 ekstra stoler og to sammenleggbare bord i vareheisen.
Ta kontakt på post@ohts.no for å avtale bruk av disse tingene.
